Läkare i Hultsfreds kommun???

Jag har nog testat alla läkare i den här kommunen, men är inte nöjd med någon. Endel har fått sin legitimation på posten medan andra är totalt nonchalanta eller endel som delar ut medicin som om det vore godis. Helt sanslöst. Men idag möttes jag av ett nytt hatobjekt. Jag ringde och ringde och ringde men ingen behagade svara. De hade inte ens telefonsvararen på. Hur fan ska man då kunna boka in en tid? Jag har inte tid att sätta mig i bilen i 20 minuter bara för att se om det är öppen, för att kanske mötas av stängda dörrar och tvingas sätta mig i bilen tillbaka i 20 minuter till... Herregud säger jag! Tacka vet jag 1177, de hjälpte mig hur bra som helst! Trevlig var hon oxå, mycket hjälpsam!

Men är det någon duktig läkare som läser detta kan du ju kanske tänka dig att öppna praktik i mitt garage eller liknande, då har jag ju inte så långt heller... =)

Kommentarer
Postat av: ulle

Hoppas Elsa är bättre idag. Kram!

2009-12-03 @ 22:03:21
URL: http://www.biktmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0