Fy sjutton!

Inatt kom Elsa in till oss, jag tyckte hon kunde passa på at gå och kissa när hon ändå va halvvaken. Men hon sa att hon absolut inte va kissnödig så jag orkade inte tjata. Synd!
Vi 5.50 vaknade jag vettskrämd och trodde det var en spindel som kröp på magen, eller lixom på sidan. Jag snodde runt och borstade undan det, sen kände jag det igen. Samtidigt kände jag att jag va genomblöt. Va fan! Så varmt är det ju ite, jag kan ju inte va så svett..? Kom på att Elsa låg ju där, och hon hade kissat, i MIN säng! Det har hänt en gång tidigare, men det jävligt konstiga är att det bara är min säng som blir blöt och inte Henkes. Hon ligger ju i mitten. Så idag tvättar jag för hela slanten.

Ikväll ska Henke jobba, på nåt kollo i Virserum. Därför har jag bett mamma att komma hit så vi kan cykla på cykelbingon ikväll. Det är så skönt, man cyklar en timme och Elsa gillar det, sist fick vi faktiskt till och med bingo. =)

Nu ska jag fixa lite lunch till mig och Elsa, Maja orkade inte vänta så hon sover redan (med annan mat i magen givetvis...) sen ska vi ut i solen en stund, synd bara att det blåser. Men det är väl bara för att ja är ledig idag. Imorgon är det säkert fint igen. Det bästa vore kanske om jag jobbade alla dagar hela sommarn så resten av svenska folket får en fin sommar. Förlåt alla för att jag är ledig idag....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jamen du påverkar inte vädret åt Vimmerbyhållet i alla fall för här har det varit strålande sol och ingen blåst hela dagen :)

Tyvärr njuter jag kanske inte riktigt lika mycket av det som jag brukar men men :P

2009-06-24 @ 17:07:54
URL: http://livetparanchen.blogg.se/
Postat av: Helena

Jobbigt det där med kissandet, speciellt när det är i ens egen säng. Jag hade plastad frotte plus en handduk under lakanet där Ellen brukade ligga när hon slutade med blöja på nätterna, i både hennes och min säng för hon sov aldrig hela nätterna i sin egen säng.



Jo, bilderna, jag fixar till dom i Photoshop först, beskär, lägger till skuggor, lägger till text och lägger dom lite överlapp sådär :)

2009-06-25 @ 20:38:41
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0