GI

Nu har jag tröstat mig med ett medlemsskap på giviktkoll. Jag blev inspirerad av Helena, kolla in hennes inlägg: Då och nu.
Så nu ska jag köra igång med rivstarten, hoppas det går vägen den här gången.

Henke skulle komma hem lite tidigare idag ringde han och sa, skönt, då slipper jag ta med mig Maja när Elsa ska klippa sig i eftermiddag. Jag har lite fjärilar i magen inför det, vi måste nämligen ta ganska mycket på håret. Det är så grymt slitet, jag skulle bokat en tid för länge sen. Men det växer ju ut så det blir nog bra tillslut.
Ikväll är jag bjuden in till Angelika på ljusparty, jag känner inte för det det minsta, men man får väl agera snäll granne :p Jag har ju inte ens bränt ner mina ljus sen innan och nu till sommarn bränner jag ännu färre ljus. Så vad har jag där och göra egentligen?

Nu är det bäst att jag går och gör mig iordning lite så jag ser anständig ut när jag ska gå till frissan. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0