Jag tror jag vill flytta ;)

Jag va inne och kikade på hemnet förut, jag brukar kika runt lite bara för att jag är nyfiken. Ni ska se vilken villa, i Virserum till på köpet. Dit skulle jag inte ha några bekymmer att flytta tillbaka till. Så är det någon som känner att de skulle kunna låna ut cirkus gurka en miljon till mig så varsågoda! Där finns allt jag saknar i det här huset och jag skulle trivas alldeles underbart där! Kolla själva får ni se.

Elsa sover förresten, ordentligt. Hon frågade bara en gång efter sin tutte. Jag fick visserligen lägga ner lite mer energi på nattningen än vanligt, men det är det defenitivt värt!!

Nu ska jag slänga mig på soffan, fast frågan är om det är lönt eftersom jag får springa in till Maja var femte minut...?

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, man kunde ju tom sitta och halvsova i duschen på morgonen i det där huset :)



Tack så jättemycket för din goa kommentar!! När det gäller midjan och magen har jag inte gjort någonting, den är inte vältränad och putar men det har nog aldrig blivit någon degmage kvar efter graviditeterna, den har varit stor ändå men graviditeterna har inte gjort någon extra skada om man säger så :)

2009-06-08 @ 20:53:20
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: Jenny Carlsson

Ja jag håller med att huset är jätte fint... Vem är de som bor där nu?

2009-06-16 @ 13:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0