Jag har inte tid....

..att blogga. tråkigt, jag vill ju göra det. Men jag har massor att stå i känns det som. Idag har jag varit ute med Maja sen vi lämnade Elsa på dagis och lagt en massa stora stenar i det nya landet längs med garaget. Jag kom inte mer än tre meter, det går ju åt massor med sten. Jag får se om Maja och jag hinner ta oss en tripp till grusgropen innan vi ska hämta Elsa igen, men nu sover Maja. Så nu gäller det att passa på att hinna med alla de andra sysslorna man ska hinna med här inne. Betala räkningarna, bädda sängen, baka kakor och bulla till Majas kalas... Kan ni fatta, hon fyller ett år på fredag, det är helt ofattbart!

Jag kanske ska ta och slänga i mig lite lunch också, då kan jag passa på att skriva handelslistan samtidigt. Det gäller att planera :p

Ska försöka att va lite mer flitig med bloggningen snart, men ha inte för stort hopp den här vecka... Vi vill ju ha klart landet när alla kommer på lördag, så vi får köra skyttetrafik till gropen och hämta sten och baka om nätterna!

So long!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Sidigast väl? Vad menar du med det? haha



Japp, jag ska bo hos pappa i sommar. Bodde ju hos mamma nästan hela förra sommaren och jag vill verkligen inte bo varannan vecka som en jävla packåsna så. Pappa sa att Tore inte varit där på länge nu och att gästrummet är till för oss alla och inte bara honom. När jag sa "men Tore då?" så svarade han bara "vad är det med han? det är lika mycket ditt rum." Så vi får väl se hur det blir.. Ja, det ska bli helt underbart!!! =) PUSS

2009-05-27 @ 14:06:28
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: Mickan

Hahaha, jaha! Då fattar jag;) Puss

2009-05-27 @ 19:20:53
URL: http://miickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0