Å herrugud va de skrämde mig!

Idag när jag satt i kassan och precis en kund var färdig smög det fram en storvuxen karl 50+ vid kassan och utbrister:
-Men där är du ju!!! Man får gratulera! Hade det varit fredag idag så hade jag gett dig en kram!!

Fatta att jag hann tänka tusen tankar under bara några få sekunder! =)

"Men hjälp, vad har Henke hittat på nu?" "Är det sveriges radio?"

Näe, jag fattad inte ett dugg. Så kom Marita, min chef, med ett brett smile runt hörnet, det var ju bara han som säljer kläder till oss. Men de tyckte att de kunde driva med mig lite. Och visst fick de det, sånt är ju bara skoj! De får väl bara vänta till jag ger igen ;)

Nu är det dags för kvällsmat framför SOS Gute, sen väntar sänge jäääättetidigt ikväll, blir mycket och göra nu imorrn och på lördag. Men kul kommer det att bli! Så det kan hända att det kommer eka lite tomt här inne över helgen, bara så ni vet :P

Ha en toppenhelg nu, för det ska jag ha!! Många kramar!!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hoppas att du får det jättehärligt idag och imorgon och att du blir firad ordentligt :) Stora kramar Jennie

2009-11-06 @ 17:00:37
URL: http://skattkistan.blogg.se/
Postat av: emmelie

Grattis i efterskott :)

2009-11-07 @ 13:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0