Lussekatter - Jobb - Filmkväll med pälsk

Idag bakade vi lussekatter Elsa och jag. Alltså har jag invigt min nya bak/hushållsassisten, den får helt klart godkänt! Vi gjorde på en halvliter och ska man låta degen jäsa kvar i skålen så blir det perfekt, annars om man vill göra en större sats måste degen jäsa i en annan skål = ledsamt!

 


När jag kommer hem ikväll ska vi se på film Henke och jag, det blir The Hangover. En komedi, tror den är galet rolig faktiskt =) Eftersom vi har jobbat om varandra i helgen får vi passa på att mysa lite ikväll istället, någon förslag på nåt lite nyttigare snacks? (Hur nu snacks kan va nyttigt?) Dock missar jag ju boxen ikväll, gillar vi inte!! Det finns inte nån tid över i veckan för att ta igen det heller, mellan allt jobb och så har Henke jouren till veckan.



Kommentarer
Postat av: Mickan

Ni kan knapra på nötter och torkad frukt kanske? Eller varför inte sötmandel och sånt? Annars kan man ju alltid köpa godis eller chips om man hellre vill det men man behöver ju inte köpa så stora påsar utan bara lite så man inte äter sig äcklad (som jag brukar göra=))



Skönt att du blev nöjd med assistenten. Vi hittade faktiskt ingen större tyvärr. Hoppas det går bra ändå! =) PUSS!

2009-11-22 @ 18:16:29
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: Mickan

Jag älskar sötmandel så det var därför jag kom med förslaget=) Sara och jag brukar ha lite mellissnacks när vi pluggar, det består av sötmandel, pumpafrön, solroskärnor, gojibär, torkade tranbär och lite sånt smått och gott! Det är bara att låta fantasin flöda! Jag tycker det är jättegott iallafall=)

2009-11-22 @ 20:50:20
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: Mickan

Jag älskar sötmandel så det var därför jag kom med förslaget=) Sara och jag brukar ha lite mellissnacks när vi pluggar, det består av sötmandel, pumpafrön, solroskärnor, gojibär, torkade tranbär och lite sånt smått och gott! Det är bara att låta fantasin flöda! Jag tycker det är jättegott iallafall=)

2009-11-22 @ 20:51:00
URL: http://miickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0