Tack!

Tack för alla smakråd, det är verkligen jättesvårt... Men det lutar nog åt de första eller de sista, som de flesta tydligen oxå tycker =) De stoa må va moderna men de är so not me!

Idag fick jag sovmorgon, jag vaknade dock redan när barnen satt och åt frukost. Men jag stannade kvar i sängen och fortsatte på min bok, " Mina hemligheter" av Sophie Kinsella. Va lite svårstartad, men när jag hade läst en tredjedel ungefär så kunde jag knappt slita mig. Så nu har jag läst ut den. Känns lite märkligt att ligga i sängen till klockan ett dock, det är en herrans massa år sen jag gjorde det.... :O

Ikväll ska vi till Karol och Micke, dit kommer även Nicke och Malin. Blir lite mat och så kanske lite sällskapsspel, alltid lika kul! Henke har redan gett sig iväg med grabbarna, det är tydligen bandypremiär här idag. Men det kunde han väl gott få när jag fick ligga och läsa så länge =)

Nu ska jag bara äta färdigt sen tänkte jag hoppa in i duschen medan Maja ändå sover. Elsa har hyrt en film idag när hon var och köpte lördagsgodis, med sin pappa givetvis. =) Så den kikar hon på en stund nu, det gäller att passa på medan havet ligger stilla. ;)

Kommentarer
Postat av: Louise S

Fast jag tycker INTE dom första isf! Lycka till me väljandet!

2009-11-15 @ 19:42:00
Postat av: Jennie

Var helgen bra då? Blev det en trevlig spelkväll? Själv tog jag det så lugnt som man bara kan :) Var väldigt trött efter en tuff vecka! Kram

2009-11-16 @ 18:04:05
URL: http://skattkistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0