Trött, tröttare, tröttast!

Man kan va trött på olika vis, så som slötrött och rent ut sagt skit skit slut. Det är vad jag är, vet knappt vart jag har ändan.. :S


Tydligen är Maja väldigt trött oxå, hon hade nästan somnat vid matbordet på dagis så de fick gå och lägga henne. Vet i katten vad det är med henne... Men det hänger väl ihop med förkylningen och sen spelar det nog in att jag lämnade kidsen på dagis vid 6,20 imorse. De va de enda som kommit dit och fröknen som öppnade gick och smågäspade när vi kom :P Då skär det lite i mitt mammahjärta det kan jag lova. Särskilt när Maja verkligen ville sova vidare oxå, hon va jätteledsen när vi väckte henne. =(

Elsa däremot gick alla tiders, inga som helst problem att lämna, värre är det att hämta. Då ska hon inte med hem, så nu är den perioden tillbaka. Lite jobbigt dock...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0