Det här fick jag med mig hem:

  • Overallt till Maja
  • Täckjacka och täck byxor till Elsa
  • On the peak skaljackor till barnen
  • Mössor, vantar till barnen och handskar till mig
  • Trosor/kallingar, strumpor, strumpbyxor, benvärmare till oss allihop
  • En skjorta, en långarmad tunn tröja, en tjock tröja, ett par mjukbyxor och en parfym till Henke
  • En kofta, en skjortklänning, en lång t-shirt/tunika/klänning (?!) en jacka, armringar, halsband, örhänge, nagellack, parfym, rouge, hårfärg till mig (har säkert glömt något)
  • Massor med kläder till barnen, blir julklappar
  • Spel och pussel, pärlor, skivor och filmer till barnen
  • Ny tallrikar, assietter, bestick och glas
  • Lite statyer, ramar och dyligt
  • En lampa till sovrumsfönstret
  • Självklart slängdes det ner lite schampo, tvål och tandborstar och sådant.
  • Julklappar till barnens kusiner (endel i alla fall)

Å så fick jag ju som sagt nästan med mig ett tårtfat hem, men det blev ju tyvärr inte så... :S

 


Kommentarer
Postat av: Mickan

Är strumpbyxorna och benvärmarna till Henke med? haha! Mycket du lyckades hitta OCH få med hem, inte illa med tanke på hur det höll på att sluta, hahaha! PUSS stolle!

2009-10-17 @ 16:45:32
URL: http://miickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0