Så var det onsdag igen

Min lediga dag, men ändå så vaknar jag med någon slags depp. Det var ju lika dant förra veckan, jag vet inte varför. Kanske för att jag lägger ner så mycket kraft när jag väl är på jobbet att jag inte orkar en suck ens när jag är ledig..?
Så min alldeles underbara älskling diskade upp, dammsög (stavning på det tack?!) och redde upp tvätten innan begav sig till jobbet. Så idag behöver jag bara hämta Elsa på dagis vid två, fixa käk till oss och sen köra henne till och från mini-miniorerna. det ska jag väl fixa? =)

Men det kommer att bli en liten jobbig tid för oss nu framöver, Maja ska testa att utesluta mjölkprodukter helt och hållet. Alltså inte bara laktos, utan MJÖLK! Hon får nästan inte äta någonting, jag är livrädd för hur detta ska gå! Hon äter ju så bra nu, men tänk om det blir som med Elsa som inte äter ett enda dugg... :S Men vi ska i och för sig "bara" utesluta mjölkprodukter till på måndag, sen blir det att utesluta laktosen i två veckor. Detta för att få ordning på hennes mage. Hoppas det blir bättre i alla fall!

Nu tänkte jag sätta mig och försöka få ihop ett inbjudningskort, så får vi se vilka som det dimper ner i brevlådan hos ;)

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0