Träningsvärk

Det är inte klokt vilken träningsvärk jag har! Jag var ju iväg och gjorde säsongens första boxpass i söndags, och jag knappt röra mig idag. För att inte tala om handlederna, jag kan knappt knappra in på kassapparaten, jag skakar och fingrarna styr inte.. :S

Jag har konstaterat att jag gick för hårt ut, det måste vara det. Det går inte att ta i för allt man är värd när man har hållt uppe sen innan sommarn, det gör bara inte det. Men det är ju så roligt!!

Nu ska jag in och äta lunch, ska testa de nya salladrna vi fick hem idag på jobbet. Hoppas de är smarriga, så jag slipper micromat i fortsättningen :P


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fint ni har gjort det. Jag tycker det var snyggast utan de svarta gardinerna. Hur gjorde ni?

Dekorationen på trappan var ju jättefin. Vad duktiga ni är. Vilka goa ungar ni har. Kramar mamma

2009-10-13 @ 16:56:52
Postat av: mija

Nu har jag hittat hit, Fin blogg å gött mä träningsvärk, va duktig du är som hinner me:t,

trots två små liv oxå :)

2009-10-13 @ 18:11:30
URL: http://lifeofm.blogg.se/
Postat av: Anette

Mamma: vi har inte riktigt bestämt oss än, just nu hänger de svarta bakom de lila, men de syns inte... :S hänger du me? =)

Dekorationen ute blev ännu bättre ikväll när jag slängde dit några pumpor oxå, plus att vi tände lyktorna =))) Kramar!!

2009-10-13 @ 19:47:36
URL: http://mammaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0