Vad är oddset på det??

Det är andra gången på kort tid som den där jäkla dosan börjar tjuta när vi äntligen får lite egentid..!! Nu fick alltså Henke ge sig iväg på larm ikväll igen, antagligen tar det ganska lång tid. Jag kan ju inte ytta mig här (eller någonstans för den delen) om vad det var för larm, men kvällen hinner antagligen inte räddas i alla fall. =(

Jag får väl upp å se på Äntligen hemma själv, sen spenderas nog resten av kvällen här skulle jag tro. Tänke att jag skulle läsa ikapp en massa bloggar så det passar ju alldeles utmärkt. Är det något blogg ni vill tipsa om som ni tror skulle intressera mig så varsågoda! Kanske din egen? =)

Puss å hej så länge!

Kommentarer
Postat av: mija

jag pluggar te friskvårdspedagog :) trivs hur bra som helst..

för det mesta,

men studentlivet går ju alltid upp å ner, ALLT kan ju omöjligt vara lätt och kul hela tiden, men det är ju de roliga med det hela...



kul att du bad om blogg-tips då ska jag snoka lite på dom oxå om det dyker upp nån bra ;) haha



trevlig kväll. kraam/ M.

2009-10-13 @ 21:14:00
URL: http://lifeofm.blogg.se/
Postat av: Angelica

SV:

HelloKittyfilten var en present från svärmor min. Tror faktiskt att den köptes i Ullared! Men sök på nätet så finns det säkert massor med andra butiker som säljer den =)

2009-10-13 @ 22:47:33
URL: http://aimeesmom.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hej Anette, skoj att du kikade in! :)



När du ska ta i mörkret så behöver du ta UTAN blixt om du vill ha med detaljerna. Vilken kamera fotar du med? Digital eller systemkamera? :)



Det som du kan göra är att fota med ISO 200-800 (man får känna av lite på ljuset) och kompensera till lite - (minus)-värde.



Skriv igen och berätta vad du har för kamera så kan jag hjälpa dig lite mer :)



Kram Carro

2009-10-14 @ 00:52:24
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0