Det var värst!!

Va flitiga ni var på att besöka mig igår, 43 hela besök, jag brukar bara ha max 19! =) Det är roligt! Kommentarerna slutade på 14 tror jag, hur bra som helst.

Men då gäller det väl att jag skriver om lite roligare saker än det här :p Fast jag är på jobbet nu, står i kassan, så jag ska inte bli långvarig nu inte. Jobbar 8-20.15 idag. Sen är jag ledig till nästa vecka. Så imorrn bär det av till Växjö där vi ska ha släktmiddag och fira mormor som fllt 70 år!
Kanske åker lite tidigare och stannar i det där lekhuset, vet inte vad det heter i Växjö, i Linköping är det ju busfabriken. Hur kul som helst för barnen, så kan vi bara ha med oss finstassen och svira om hemma hos Pontan =)

See Ya!!

P.S Glöm inte å hålla tummarna för att Safir bara har växtvärk!!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Men jag har ingen aning om vart klippet finns, jag såg det bara på tv och det var jättekort, man fick inte se när de pratar eller någonting, bara när de visar vissa som sjunger du vet.



Leos lekland heter det=) Har försökt ringa MUS men får inte tag på någon, ska försöka igen sen. Puss!

2009-09-18 @ 13:11:09
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: Mickan

Förlåt, nu är jag säkert jättehemsk men jag tror inte det är jättepoppis om Maja eller Elsa följer med när jag ska sminkas..

2009-09-18 @ 18:08:01
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: Mickan

När jag hade druckit ett och ett halvt glas vin kom jag på att jag äter ju penicillin!! Så det var bara att sluta dricka med en gång... Ses snart! =) PUSS

2009-09-19 @ 15:40:04
URL: http://miickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0