Film & glass

Nu ska jag strax slänga mig i säng med ett halvt paket halvliters chokladglass och titta på The Proposal med Sandra Bullock. Tror den är skitbra!




Jag har inte kännt mig vidare kry i dagarna så därav noll uppdatering och jag har inte haft ork till det idag heller tyvärr. Inte för att ni är särskilt bortskämda med uppdatering med endå.. =)

Imorgon ska Elsa gå på gympa med dagis, hon undrade till och med om hon fick gå och lägga sig redan när vi kom hem från dagis så det skulle gå fortare tills imorgon. Skön unge det där =) Men jag vann ju givetvis så hon gick och la sig vid halv åtta ;)

Nu har jag inte tid och sitta här längre, filmen kallar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0