NÄE, det kan inte va sant!!

Här har jag väntat hela den här veckan. För att inte tala om hur mycket barnen har väntat, eller rättare sagt Elsa. Så ringde uppfödaren ikväll. Hon hade lagt märkte till att Safir haltade idag. Hon hade gjort det för några veckor sedan också och de tog massor med prover hos vetrinären, men de hittade ingenting (som tur var!) och sen bara försavnn det. Så de trodde att det var växtvärk, vilket det narturligtvis kan vara.
Men nu vill hon röntga henne innan vi får henne, för att se så att allt verkligen är som det ska.

Visst jag tycker givetvis också att det är bra, men samtidigt känns det surt. Det drar ju med sig en bra sak i alla fall och det är ju att Henke kan följa med till Växjö på lördag.

Usch, nu börjar jag böla, jag längtar så till jag får träffa henne igen. Hon är ju världens mysigaste hund! Snälla håll tummarna så att allt går bra!!

Kommentarer
Postat av: yasmine modell och blivande mamma

de lät inte lika kul...kraaam

2009-09-17 @ 21:23:58
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0