Sotis...

Alltså, jag kommenterade precis hos syrran angående shopping...

Alla (läs nästan alla) studenter klagar på sin tunna plånbok, men ändå kan de shoppa bra mycket mer än vad jag kan. Jag vill oxå ha nya kläder och känna att jag hänger med, men det finns inte på kartan att jag ska kunna hålla mig så update som pluggisar gör... Nån i samma sits som har tips på hur ni gör?
Jag har ju barn och hus också så jag antar att jag lägger alla mina slantar på dem, men lite borde väl räcka till lilla mig oxå...

Kom gärna med förslag som sagt... Och typ på hur jag ska tänka när jag väl ska handla för att jag ska få en bredare garderob, eller vad man ska säga...

Kommentarer
Postat av: Mickan

Visst var det! Jag vet, men jag ville ha något fint så=)



Du om någon vet väl att jag shoppar väldigt sällan?! Det är ju inte många slantar det handlar om, det gäller att hitta gobitarna;) Sen vet jag inte om många studenter handlar mycket men många jobbar ju bredvid studierna så det kanske är ett svar. Dessutom väljer många att leva jättesnålt med mat och sånt för att kunna köpa den senaste jackan och dylikt. Jag tar dessutom av mina sparpengar när det är något jag verkligen behöver. Annars håller jag hårt i slantarna, det kan jag lova! Men för min del är det mest resorna som kostar. Känns det som ett bra svar? =) Det gäller alltså att hitta rätt och fynda!

2009-09-30 @ 18:34:16
URL: http://miickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0