Bröllop

Ni ska veta, att jag har velat skriva om det här länge. Men så har ju bloggen legat på hyllan ett tag, över sommaren mest. Men nu när det börjar mörkna och bli svalare så känner jag att den ropar på mig igen.

Som sagt, bröllop! Henrik och jag ska gifta oss, om exakt 19 dagar. Kan ni förstå?! Inte jag :O Tiden har bara rusat fram i sommar och nu står vi här. Vi åkte till Vetlanda idag och lämnade in våra förlovningsringar så de blir putsade och Henke ska få sin graverad oxå. På torsdag gäller det och då ska jag tillbaka och hämta dem, alla tre. <3

Första korta inlägget, men det är ju i alla fall nåt! =) orkar inte mer, klockan ringde 4.45 imorse... Så nu måste jag upp och krama kudden innan jag somnar här bland tangenterna... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0