Första uppvaktningen

Näe jag kom till jobbet igår överlämnade chefen ett paket och ett tillhörande kort. - Men ni får inte öppna förrän på lördag, sa hon. =)

Såå vackert kort, och gissa om vi är nyfikna?! I ärlighetens namn har vi varit å försökt tjuvkika, men det går inte utan att lämna några spår.. :P Fast tur är väl det, för det är nog roligare att öppna där.



Spänningen har börjat och fjärilarna i magen har infunnit sig hos både mig och min blivande make. Det är helt otroligt, vi är snart där nu.
Henkes kläder hänger och väntar på honom här hemma nu och imorgon ska jag hämta min klänning så jag hoppar inerligt att de håller tidschemat där. På torsdag står det naglar på schemat, och idag kommer mamma och svärmor hit så vi kan strukturera upp dagarna i vecka och allra helst lördagen. Hur vi behöver hjälp med kidsen etc etc. Sen stannar mamma kvar så ska vi fixa klart det sista med festprogrammen.

Ni får ha överseende med mitt dåliga bloggande nu, men det kanske ni förstår varför. det är liiite mycket nu om man säger då =))

Kommentarer
Postat av: Karol

Anette, dags att uppdatera nu!! Står faktiskt "sambo" i din presentation på bloggen (:

2010-11-06 @ 14:42:43
Postat av: Therese Ejenstam

Fin blogg!

2011-01-31 @ 19:23:02
URL: http://browntess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0