Award

Jag fick den här awarden av Ulle:


Med utmärkelsen följer att jag ska:
* kopiera awarden till min blogg
* länka till personen som gett mig awarden
* berätta sju intressanta fakta om mig själv
* välj sju andra bloggar att ge awarden till
* länka till deras bloggar
* lämna en kommentar i deras blogg med information om att du gett dem en award.
Jag skickar Awarden vidare till:

Helena Snackar
CarlssonKarlsson
Furnish
Föreningsgatan8b
Skattkistan
Mija
Livetparanchen

Då till de 7 intressanta fakta om mig... :

1, Jag sover med öronproppar (inte när Henke inte är hemma..)

2, Gillar att baka tårtor och prova mig fram.

3, Jag var 20 år när jag blev gravid med Elsa.

4, Jag har provat att snusa lössnus (inte särskilt gott kan jag tala om!)

5, Jag drömmer om ett sagobröllop.

6, Jag önskar att vi kunde få känna på ett liv där vi ses mer som familj.

7, Det här var jättesvårt, men jag avslutar med att jag är så otroligt lycklig nu. Jag saknar ingenting, jag lever livet jag alltid drömt om (de sista orden är stulna men ack så sanna!! )


Kommentarer
Postat av: Mickan

Allt det där visste jag ju redan;) Puss!

2010-02-07 @ 14:19:05
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: FURNISH.etc inredning & design

Åhhh tack för den fina awarden! Värmer! Kul att läsa lite mer om dig :) Kram Emmy

2010-02-08 @ 10:40:56
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0