Ny vecka

Jag har varit ledig lördag söndag den här helgen, men jag har inte riktigt kunnat slappna av och njuta. Kanske beror på hur min kommande vecka ser ut, vad vet jag. Massor och då menar jag MASSOR med jobb, typ 50 timmar bara den här veckan och då är inte måndag (8-dar) 8-20,15 medräknad :S

Måndag: 8-20,15
Tisadag: 8-16
Onsdag LEDIG
Torsdag: 8-18
Fredag: 7-18
Lördag: 8-20,15
Söndag: 10-15,15

Måndag: 8-20,15 osv osv osv fast där är jag ju visserligen ledig helgen.. Men ändå.. Henke har ju mer jobb nu till veckan oxå eftersom det är sportlov, han börjar med LAN imorgon som sträcker sig till tisdag.. Näe, nu ska jag inte tråka ut er med det här tjafset, man blir ju deppig bara man skriver skiten, vad blir man inte när man läser det då... :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0