Tårtor igen =)

Då var det daxatt visa er mina tårtor igen. Fast den här gången har Lina varit med och hjälpt till, jag tror inte hon ville vara till besvär. Fast det är hon ju inte, jag tycker ju att det är jätteroligt. :D Men det är klart, hon ville ju bara väl nu när jag har jobbat så mycket... Roligt var det i alla fall!!


Lille Vilgot fyller 1 år om en dryg vecka


Och idag fyller Arvid 4 år! Hurra hurra!

Arvid och Vilgot är ju barnens kusiner för Er som inte vet, så i eftermiddag ska vi iväg på kalas, spännande att se vad gästerna tycker om tårtorna. Sjävla är vi riktigt nöjda faktsikt! =)

Jag har förresten fått flera förfrågningar om jag gör tårtor på beställning, det skulle verkligen vara jätteroligt och otrolig utmaning. Men jag tror nog att jag måste öva lite först, fast kanske så kan jag ju göra tårtor till de som "törs att chansa" om man säger så :P inte ta betalt mer än för ingredienserna, och så småningom kanske det blir mer. Vore riktigt roligt!

Kommentarer
Postat av: Karol

Jo jag vågar! gör gärna en beställning till Fabians 2-årsdag, men vet inte riktigt vad jag vill ha för typ av tårta...vet ju inte vad han är "inne" på just då. Skulle det vara nu så skulle det vara innebandyklubba & boll :)

2010-02-21 @ 13:55:43
Postat av: Anette

Karol: Härligt, det bara ramlar in beställningar :D Men det ska nog inte vara några problem, bara du säger till i god tid så jag hinner beställa hem det som behövs =)

2010-02-21 @ 17:51:20
URL: http://mammaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0