Då var det söndagkväll, redan...

Det va värst va fort tiden går! Nu är det redan söndagkäll och jag tror jag fått något i ögat ;) Henke åker om en timme och så var det samma visa som denna veckan som varit. Home alone...

Men helgen har varit bra, den har gått otroligt fort dock. Vi har inte kunnat göra så mycket, det har varit så otroligt kallt. -23 grader visade det imorse när Henke drog iväg på larm (lagom kul när han väl är hemma...)
Men igår drog vi med oss kidsen ut på pulka och kälke och köpte lördagsgodis, men det var rikigt kallt!! Elsa passade på att hyra "Tingeling" oxå, mysig film. Henke och jag såg på "En sommar med Göran" istället (när kidsen lagt sig alltså :P). Var riktigt rolig och vi skattade massor =)


Kommentarer
Postat av: Mickan

Åh den har jag velat se jättelänge! Jessica och jag tänkte hyra den ikväll men alla exemplar var uthyrda så får försöka senare igen=)

2010-01-31 @ 23:22:10
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: Mamma

Den filmen är rolig. Har sett den på bio. Kram

2010-02-01 @ 19:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0