Välkommen fredag!

Äntligen är fredagen här, Henke kommer hem idag ju! Som vi har längtat. Ska ge kidsen lite lunch nu, sen ska jag stoppa Maja i säng och passa på att dammsuga under tiden. Det är ju skönt om allt är fixat så vi bara kan umgås och ha fredagsmyyyys när fästmannen kommer hem! <3


Detta var i april förra året, Henkes första övning har jag för mig. De skulle öva på att ta ut hästarna om det skulle börja brinna. Snart är han helt färdig deltidsbrandman, min älskling är så stolt över dig! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du ska va stolt över honom. Han är en fin kille. Hela eran lilla familj är fin. Kramar till er alla.

2010-01-29 @ 13:51:38
Postat av: Therese

ooh de verka inte vara o bara gå o bli brandman här inte =D



duktig han är =D

o vad du e duktig som har hunne med o dammsuga.. hehe det har ju inte jag direkt.. =/

usch..

men jag har ju iaf lyckats laga mat ^^ e måste ju va ett plus? =)

2010-01-29 @ 17:08:40
URL: http://imissmymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0