En av tre årsdagar

Idag är det nio år sedan jag och mitt livs kärlek träffades. <3
Tack för dessa år älskling och jag ser fram mot en sådär 70 år till med dig.
Det är ofattbart vad mycket fint vi gått igenom tillsammans.
Jag älskar dig så otroligt mycket, tack för att du alltid finns där för mig. <3

Så därför har jag suttit och tittat igenom alla våra kort, tänkte att jag skulle hittat ett för varje år på oss.
Men till att börja med hade vi inte digitalkamera förrän 2004, och när vi väl hade skaffat den var det dags för att skaffa barnen och därför är det mest kort på barn, djur och tårtor hos oss....?!

Jag hittade 24 bilder på oss tillsammans, hallå! 24 bilder!? Hur är det möjligt, skärpning! Sägas bör att sju av dem är bröllopsbilder (givetvis har vi fler bröllopsbilder än så, men utöver dem var det alltså 17 bilder...) Men här är de i alla fall.


Min bal -04


Vårt första julkort -05



Semester i huvudstaden -06



Semester på Öland -07



julen -08



Påväg... -09


Vår lyckligaste dag -10


Vår lyckligaste dag -10



Vår lyckligaste dag -10


Vår lyckligaste dag -10



Vår lyckligaste dag -10



Vår lyckligaste dag -10



Brudvalsen
Vår lyckligaste dag -10



Julen -10



Skogspromenad -11



En till skogspromenad -11



Kommentarer
Postat av: Mickan

Fina ni! Ni är min trygga familj ❤men du, jag hittade ju massa kort på er till bröllopet;)

2011-12-07 @ 21:32:52
Postat av: Mickan

Fina ni! Ni är min trygga familj ❤men du, jag hittade ju massa kort på er till bröllopet;)

2011-12-07 @ 21:33:12
Postat av: Mickan

Fina ni! Ni är min trygga familj ❤men du, jag hittade ju massa kort på er till bröllopet;)

2011-12-07 @ 21:33:20
Postat av: Mamma

Så fina nia är! Kram mamma

2011-12-08 @ 09:09:37
Postat av: Anette

Mickan: Söt du är :) Men det måste varit från nån annans kort? Eller på oss var och en, det fanns verkligen inte fler där vi va på samma kort...?



Mamma: Tack :)

2011-12-08 @ 12:44:45
URL: http://mammaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0