Ett steg till i rätt riktning

Ikväll har vi klätt granen. Silver och vitt har barnen blivit informerade om ;) Det enda som inte är vitt är den gamla potatissäcken som pryder urnan som vi satte granen i, och så granen då förstås. (Förra året letade jag faktiskt efter en vit gran, men de var slut överallt. Kanske tur, för inget slår en riktig gran!) Inget enligt tradionerna här inte. Heller ingen matta, bättre att ösa julklappar runt :D
Vi köpte en annan ljusslinga i år, så träligt med de där vanliga. De räcker aldrig dit man vill och så är de runtgående?! Detta blev mycket mysigare också.




Jag är fortfarande ingen mästerfotograf, så om ni vill se världens tjusigaste gran får ni komma hit ;)
Välkomna!




Mina små änglar passade utmärkt :)

Maken fick åka iväg på larm, så jag går nog och knyter mig. Upp tidigt imorrn igen. Natti natti på er där ute!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Så söta tjejerna är! Så fint ni gör! Puss Och kram

2011-12-20 @ 22:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0