Gnäller lite..

Å fy tusan, inte nog med att det är lång dag idag, utan chauffören hade med sig så in i helvetes mycket varor. Bara för att det ska va jul snart, tydligen...? Jag sa till honom att han kunde ta med sig hälften tillbaka. Räcker det inte med en sort prinskorv? Jag menar fyra sorter är väl för tusan att ta i?
Å skinkor till förbannelse, hela kylen är överfull med bröte...
Jag sliter som ett djur här, men jag har inte ens hunnit gå över på fruktavdelningen än, å tungt är det, å ensam är jag. Eller alltså Lena är ju i kassan, å hjälper mig så gott hon kan därifrån... Får vara glad om jag kan gå i jul ens.

Skulle nog nappat på Evas förslag att följa med på "Modell för en dag"....

Nåväl, gnälla gör ju alla så det kan väl jag oxå?! ;)

 


 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gnäll på du om det känns bättre. Kan hålla med dig om att det räcker med en sorts prinskorv. Säljer ni så mycket? Ta det lugnt! Din hälsa är viktigare. Puss och kram.

2011-12-16 @ 15:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0