Morgon-walk

Stolt jag blir över mig själv när jag pallrar mig upp, så jag hinner äta frukost i lugn och ro med lilla Maja innan vi går till dagis. Jag älskar nämligen min säng, (på morgonen, på kvällen är det inte så noga) skulle kunna ligga där hela dan. Men så fort man kommer upp så går allt toppen :)
Tog en promenad med Safir nu oxå, en halkig sådan. Herregud jag stod som Bambi efter Safir flera gånger. Men till slut kom vi till elljusspåret, här sitter hon fint och väntar innan "varsegod, spring iväg då!" Total lycka, så fort hon såg den lilla snön som fanns körde hon nosen i skuttade :D
Nu blir det dusch, sen får vi se vad jag hinner innan alla hämtningar här och där.


Kommentarer
Postat av: Mickan

Vilken skön start på dagen! Fin hon är stumpan.

2011-12-20 @ 10:31:00
Postat av: Mamma

Fina Safir!

2011-12-20 @ 12:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0