Småfix

Trots att jag är totalt slut har jag fixat lite i Majas fönster. Det blev så tomt när jag bytte från längder till kappa, så jag köpte två enar och tänkte att det löser sig när jag kommer hem hur jag ska göra :)
Jag satte dem i samma kruka, och så lite mossa och annat smått och gott. Blev fint tycker jag.

Vi, eller barnen, har provat varsitt par nya raggsockor också. Det är en snäll kvinna i Storebro som gör lite "terapiarbete" men har ingen att ge allt till. Tar tacksamt emot, raggisar kan man inte få för många av!

Nu ligger den lilla skatten och sussar sött medan jag tittar på årets adventskalender med den stora skatten. Tjuvarnas jul, jag vet inte om det låter särskilt barnvänligt men vi får se :)

Blir tidig kväll för mig också, när Elsa kommit isäng tänkte jag ta en varm skön dusch och sedan lägga mig och fortsätta suga in inspiration från nya tidningen, så vi hörs imorgon igen!

Trevlig kväll alla goa!


Kommentarer
Postat av: Mickan

Fint det blev, blev hon nöjd lillstumpan?:) Goa raggisar, älskar mina jag fick av Ena förra hösten! Puss❤

2011-12-01 @ 19:13:13
Postat av: Mamma

Så fin t du gör det. Kram

2011-12-01 @ 20:11:35
Postat av: Therese

Va duktig du är som fixar och styr!

2011-12-02 @ 06:48:42
URL: http://inspireras-pyssel.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ska du säga Therese ;) Men tack :)



Hon är ju inte jätteintresserad av sånt Mickan, men hon sa att det var fint :P

2011-12-02 @ 07:20:23
Postat av: Mika

Jamen tack!

Jag hoppas att jag med kommer att känna så, som det är nu ser jag det mest som ett avtal. Jag vill att Helge ska ärva mig om jag dör, jag vill inte att han ska bara bli lämnad med skuld på lägenheten osv (härligt att planera att man kanske ska dö... men det är ju faktiskt något som kan hända tyvärr).



Klart att du ska få hänga med även om det inte blir alltför mkt avslöjanden här i bloggen :)



Fin julstjärna förresten, vars har du köpt den?!



Kram kram!

2011-12-02 @ 14:17:52
URL: http://elfstromskans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0