Väntar på bättre tider...

Eftersom jag inte fick någon kinamat igår på lunchen, lovades det att någon skulle ta med hem istället. Mums! Så därför väntar jag på det nu, trots att det är ett par timmar kvar kan jag inte ta mig för nåt speciellt...

Idag skulle Elsas klass ha luciafirande för oss föräldrar så vi var där kl. 8 och hemma igen vid niotiden. Jätteduktiga var de, sjöng jättefint och fina verser läste de! Stolt!
Men eftersom jag var iordning redan var det ju inte lönt att lägga sig och slappa så jag satte igång att städa, skönt att ha det gjort så vi slipper det i helgen. Tvättar lite också, men annars var jag klar precis lagom till skolan var slut. :)

Med respekt till föräldrar som eventuellt inte vill ha sina barn på internet publiserar jag därför inte bilder på hela tåget, de behåller jag för mig själv.


Min fina!


Maja satt längst fram och tittade stolt på storasyster


Vi blev bjudna på gott lussefika


<3


Hemma igen vid pärlbordet, med snygga örhänge ;)
(Svenska spel trodde på fullaste allvar att vi skulle ha på oss dem i kassan?!)


Från trötter till...


...bus på två röda sekunder :)


Lite Super Mario för de stora, då passar de minsta på att mysa, det är ju fredag ;)


Tröttfis

Nu kanske man skulle ta tag i nåt mer innan mannen kommer för då vankas det mys! Godiset jag skulle göra tar vi i helgen istället :D

Trevlig fredagskväll!


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh så söta barn du har...och även söta bonusbarn!

Ni verkar ha haft en mycket bra dag!

Kramar till hela familjen!

2011-12-09 @ 15:15:07
URL: http://inspireras-pyssel.blogspot.com
Postat av: Anette

Tack :) Jag kan ju inget annat än å hålla med ;) Bonusbarn, haha ja det kan man ju säga, halva dagen var :P

Trevlig helg och kram till dig Thesa!

2011-12-09 @ 15:21:30
URL: http://mammaanette.blogg.se/
Postat av: Mamma

Underbara barn och hund!Puss Puss

2011-12-09 @ 15:49:52
Postat av: Mickan

Vilka underbara bilder. Moster blir alldeles till sig här hemma! Fina fina Elsa och Maja <3 Men öronhängena, haha! De hade ni varit snygga i i kassan;) PUSS!

2011-12-09 @ 18:27:54
Postat av: Anette

Mickan: Ja visst hade vi ;)

2011-12-09 @ 18:33:12
URL: http://mammaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0