Adventspyssel till flickorna

Maja gick och la sig vid tjugo över sex ikväll (!!), vi tisslade och tasslade och blinkade med ögat Elsa och jag. Maja vill inte gå och lägga sig om inte Elsa gör det, men hon var så trött så hon orkade ingenting! Elsa ville ju titta på "Fixa rummet" på barnkanalen, och jag också för den delen ;) Va duktiga de är!

Men nu ligger de i alla fall och sussar sött de små liven <3 Det är en kämpig vecka för dem, de är inte vana att lämnas 6.15 på morgonen, men ibland blir det så när min hemska vecka krockar med Henkes jour...
Men nu plockar jag fram mina undangömda saker och här ska vikas ikväll. Köpte färdiga söta små kartonger, med siffror 1-24 och så har jag köpt lite småsaker som de ska få. Hoppas de blir glada!

Bilder kommer sen, jag lovar!


Kommentarer
Postat av: Louise

Vad mysigt! Edwin blev jätteglad när jag sa att adventskalendern börjar imorgon. Då sa han snabbt, får vi öppna kalendrarna då? Han är riktigt spänd inför tomtens ankomst:)

2011-11-30 @ 20:15:36
URL: http://eveblo.blogspot.com
Postat av: Mamma

Så spännande med adventskalender!

2011-11-30 @ 20:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0