Bortbjudna

Förut när jag städade som bäst tänkte jag lite på min kära vän Ulle, tänkte på att vi ska fira nyår tillsamannas (även med Mickan och Pontus) så skönt att det redan är bestämt! Jag trivs så bra tillsammans med Ulle oxå, jag känner att jag kan vara mig själv. Inget skådespel här inte! ;) Tänkte även på att jag skulle vilja träffa dem snart igen...

Kanske en halvtimme efter att jag tänkt lite på henne så ringde hon till mig, lite telepati där. Hon undrade då om vi ville komma och spela lite Chicago med dem ikväll. Alltid lika kul :) Dock inte riktigt lika kul att jag inte fått in mina berömda färgstegar på ett tag, så de sista gångerna har det varit vi som går hem som förlorarna...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0