Egentid

Middagen är redan avklarad, vi fixade det efter baket när vi ändå var igång. Lite efterrätt på det, sen satte sig tjejerna med sitt överblivna lördagsgodis och tittade på en film, Henke ville spela lite Zelda så jag satte mig här. Sitter nästan aldrig vid datorn längre, bara vid mobilen.

Passade på att beställa två ljusnät eftersom de andra två vi satte upp igår var helt trasiga, de lös bara på endel ställen. Såg jättemärkligt ut! Hoppas de hinner komma hem till advent. Hade sån tur, beställde från ellos.se, jag hade hade 40% rabatt på två varor så det var ju perfekt! :)

Sitter och kikar runt på en massa mysiga webbshoppar och drömmer mig bort, kanske ta tag i mitt projekt så det hinner bli klart till söndag då det måste upp i fönstrena. Var så komiskt när jag klickade in på Hannas blogg förut och såg mitt projekt bara lysa där :) Har inte bestämt om jag ska göra den vit eller silver bara. Vad tycker ni?

Nu ska jag ge mig ut och försöka fota gårdagens projekt. Tänkte försöka mig på med den riktiga kameran, när lyktorna lyser. Problemet är att jag inte har en aning om hur jag ska göra eller vilka inställningar jag ska ha... Hua! Har aldrig tagit mig tid att lära mig, det ser så lätt ut men det är det verkligen inte! Vi får se om ni får några fina bilder att titta på sen, eller inte.


Kommentarer
Postat av: elin

Sv: Den levde verkligen upp till förväntningarna! Hade höga förväntningar själv och den var jättebra också!! :) bästa hittills av twilight-filmerna. Där har du något att se fram emot! :)

2011-11-20 @ 17:08:43
URL: http://elinpelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0