God morgon!

Idag var det inte lätt att få upp mina prinsessor, den ena lättare än den andra visserligen. Maja ville inte alls, tillslut tog jag upp henne till toaletten för morgonkissen, men hon totalvägrade. Då hade Henke kommit upp lägligt och lyfte in henne i sängen igen: "Okej, sov mer då, men vi ska till jobbet så när du vaknar är vi inte hemma". Usch stackarn, då svider det i mammahjärtat!
Men set hjälpte för då kom hon direkt: " jag vill, jag vill!!" :)

Hade någon slags tur oxå imorse, träffade Marlene vid skolan. Hon skulle till Ullared å förstöra en massa pengar. När jag var där köpte jag ett par jättegoa skinntummvantar, men en försvann i helgen... Det där med vantar...! Men nu skulle hon titta om de fanns kvar, hur är det möjligt att jag har tur?

Ha en strålande dag alla fina!


Kommentarer
Postat av: Mika

Sv: Ja men eller hur :) Det är verkligen en bra idé, varje dag hoppas jag att jag ska ha glömt matlådan ;)

2011-11-30 @ 09:06:18
URL: http://elfstromskans.blogg.se/
Postat av: Mamma

Lilla Maja! Det är inte alltid lätt och va småbarnsförälder. Puss och kram

2011-11-30 @ 10:31:09
Postat av: Mika

Förresten; Jamen visst ska vi det :) 16/6 går spektaklet av staplen :)

2011-11-30 @ 11:41:08
URL: http://elfstromskans.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie Holmberg

Hej igen :) Jag jobbar med föreningen Aktiv Ungdom på heltid, jag har kontoret hemma bara, men jobbar mycket ute med, i danslokalen, på möten osv. Aktiv Ungdom har dansklasser för barn och ungdomar :)



Kram Ann-Sofie

2011-11-30 @ 13:41:24
URL: http://www.holmbergarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0