Kvällslektyr

Fast jag egentligen borde släcka lampan och sluta mina blå kan jag inte motstå denna underbara tidning! Finns så otroligt mycket läckert som faller mig utmärkt i smaken :)

Jag är dessutom på jakt efter en korg, vedkorg, potatiskorg you name it till julgranen, som den på bilden. Såg det i en annan tidning och föll pladask, syrran pratade om zinkkruka som också verkar snyggt. Men det här är mer jag :)
Fast egentligen tror jag att min vedkorg, som egentligen är en lövkorg, passar utmärkt men det återstår att se.

GoNatt kära ni!


Kommentarer
Postat av: Mickan

Den tidningen har jag missat. Får nog ta och kolla upp, ser väldigt mysig ut! Puss!

2011-12-01 @ 21:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0