Lördag

Slängde in ungarna och hunden i bilen å åkte till skogen igen. Det är så skönt å strosa i skogen, bland blåbär, lingon och fint dagg som bildar fina nät på buskar. Jag blev inspirerad av Thesa, länk till henne finns här nedanför till vänster. Hade bara mobilen med mig igen, men den här gången gjorde den lite vad de skulle i alla fall :)

Nu blir det fika å värma sig med en god kopp kaffe! Hoppas även på att kaffet gör susen mot huvudvärken och yrseln som slog till när vi kom hem...

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mickan

Har du tre döttrar eller? ;) Emmy är med lika ofta som Elsa och Maja i den här bloggen, haha! Mys:)

2011-11-12 @ 13:53:26
Postat av: Anette

Haha ja man skulle kunna tro det ;) nädå, men de är ju bästa kompisar har delat hjärtan-armband och allt :) de hänger hela dagarna, å de verkar trivas med det! Å jag har frågat Mamma Mia om lov att visa Emmy på bild här ;)

Ses imorrn, pussilago!

2011-11-12 @ 15:07:15
URL: http://mammaanette.blogg.se/
Postat av: Mika

Asså är det din hund? Åååååååååååååå va söt, jag dör! Varför har inte Mickan nämnt det någon gång :)?

2011-11-13 @ 18:16:57
URL: http://elfstromskans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0