Lördagens avslut

Barnen har precis lagt sig, Maja med lite feber men ändå så pigg. Kvar är maken, jag, chipsskålen, dryck, husdjuren och Så mycket bättre. (som förvisso är slut nu, men det är ju så himla bra!) Gött att bara slappa nu.
Det blev inget Stellans lada, hann inte efter jobbet. Synd, ville så gärna. Istället bjöd maken mig på god middag tillsammans med resten av familjen som följdes av en mörkerjakt efter tallris. God jaktlycka blev det, då mina blomlådor numera pryds av riktigt fint tallris.
Min vita ljung vet jag inte vad som hände med?! Det är väl vädret, vi skyller på vädret. Det är inte som det ska ;)

Nu ska jag tillbaka till soffhänget, ha det gott alla och trevlig lördagskväll!


Kommentarer
Postat av: Therese

Ha det så gott i soffan....du missade verkligen inget speciellt på loppisen idag! Säg till någon dag kanske Mia du och jag och barnen kan åka på loppis!

Sov gott!

2011-11-19 @ 22:04:43
URL: http://inspireras_pyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0