Snygg brud i lyxförpackning!


Kommentarer
Postat av: Mickan

Hon ser så stor ut, lilla damen:) Vad roligt att hon fick kompisbesök. Tänkte på det när vi pratat förut, att hon sällan har kompisar. Men tänkte hon kanske är lite liten för det egentligen:)

2011-11-12 @ 16:15:12
Postat av: SiS

Men pappa Robban var oxå med, lagom å börja så :) men de är ju ändå rätt stora nu så snart leker hon själv med sina kompisar precis som Elsa :)

2011-11-12 @ 18:06:13
URL: http://mammaanette.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Jag köpte varsin till mig och Pontus där jag köpte paketen till pappa så tyvärr har jag inga fler och de hinner inte öppna innan jag måste på bussen. Du får smaka en annan gång:)



Det var supersmarrigt och en jätterolig idé faktiskt. Vi har haft supermysigt hela helgen:)



Och ja, Mikis är jag rädd om. Jag är rädd om alla mina vänner;)



Tack för peppet, älskar dig också <3 Puss!



Ps. Ses snart!:)

2011-11-13 @ 10:30:01
Postat av: Mamma

Tuffing!

2011-11-13 @ 14:25:56
Postat av: Mika

Hej Anette :) Va roligt att du tycker om den och att du tittar in här! Jag tror att det fanns fler kvar -skynda fynda!



Såg din kommentar till Mickan om mig, vad glad jag blev, tack!



Stoor kram!

2011-11-13 @ 18:14:37
URL: http://elfstromskans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0