Godermorgon!

Syrran pratade om nåt nytt påfund till håret som kallas för donat. Hon förklarade och förklarade men jag fattade ingenting...!
Så när vi var i Ullared hittade jag en donat för 12,95 ;) och tänkte att jag tar en så får vi se om jag fattar nåt hemma.
Väl hemma skulle jag testa, snurrade hit dock dit... En snodd där å spännen.. Nää, det här kan inte va rätt. Henke kom in å tittade till en sekund och sa: " men om u gör såhär, å drar ut här å sen rullar ihop..." å vips så hade jag en donat i huvudet! :D
Han är bra till mycket den där mannen jag hittade en dag för snart nio år sen!<3


Kommentarer
Postat av: Mickan

Vad söt du är, haha! Donut, som i munk, inte donat. Hihi! Men vad fint det blev! Synd du inte köpte en till mig.. :) Skönt att du äntligen förstått vad jag menade, haha! :)

2011-10-22 @ 11:50:00
Postat av: Anette

Klart jag vet att det heter donut=munk! Jag stavade fel bara :P Haha! Puss!

2011-10-22 @ 12:30:13
URL: http://mammaanette.blogg.se/
Postat av: Mickan

Haha, okej då.



Jadu, man vet aldrig. Passa dig för vad du säger inför små öron;) Puss!

2011-10-22 @ 13:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0