Hjälp!

Jag har försökt att publisera ett inlägg hela dagen från min iPhone, men det bara krånglar. Jag håller på att flippa alltså!
Det står bara "Kunde ej ladda upp bilden" har visserligen inte testat att skriva ett inlägg utan bild, men det borde ju inte göra någon skillnad...

Är det nån som kan hjälpa mig? Vad är felet? Jag använder mig av appen, hemma är det inga problem, kan det ha med teckningen att göra??
Det som var så roligt att börja blogga igen, när man slapp alla sladdar mellan datorn å kameran. För visst är det roligare med bild-inlägg? Eller? =)

Så kom igen nu alla som kan hjälpa mig!!


Kommentarer
Postat av: Karol

Ja vi vill ha bilder, halva grejen ju ;)

2011-10-21 @ 18:14:49
Postat av: Anette

Ja jag menar det =)

2011-10-21 @ 18:26:57
URL: http://mammaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0