Förhandlar

Är hungrig men inte sugen på nåt, inte vill jag åka till affären heller... Dessutom alla förslag jag ger, säger Maja bara nej till å så ser hon ut som nedan... En bra förhandlare det där! Men samtidigt vill jag ju göra nåt som hon vill ha så hon äter NÅT!



Hostan hon fått, som hon fått från den dumma kärringen (det är lite roligt, för hon säger verkligen det!) är verkligen inte från denna värld! Det går inte en minut mellan varje host. Stackarn!
Å får inte jag den efter alla hostar rakt på mig, trots tjat om håll för munnen, ska jag köpa mig en trisslott! Kan ju va lägligt nu, med tanke på dagens (eller morgondagens, men finns på nätet idag) tidningsklipp, som ni kan läsa här...

Men hon lyssnar lite i alla fall, å håller för munnen :)

 


Kommentarer
Postat av: Mickan

Unge, man måste äta!! Trist att hon fått hosta med:( <3

2012-04-19 @ 21:29:33
URL: http://livelovelaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0