Tårtdecor

Dagen varvas med regn, hagel och solsken. Vilken blandning va?! Känner inte för att göra nåt alls idag, tur att jag dammsög igår...
Maja är dessutom sjuk, kass i magen, och Elsa sur för att det inte går leka...

Vilken tur att jag fick ett roligt paket med posten idag då. Från tårtdecor, så nu mamma och Lina är jag redo :)
Fick även med en broschyr om tårtkurser, det är något jag skulle vilja göra. Allt jag gjort och lärt mig har jag provat mig fram och läst mig till. Kan ju va nåt att önska sig i födelsedagspresent framöver kanske. God framförhållning :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja kanske det kan va en bra present. Vi får väl se.

Så bra att du är redo när det börjar närma sig. Hoppas Maja kryar på sig snart. Puss och kram

2012-04-17 @ 13:23:54
Postat av: Lotta

Sv: Jaa, den är från H&M och sitter verkligen jättebra! :) Är lite sugen på en vit kavaj nu till sommaren men dom är så dyra och man vill ju inte betala så mycket för något som kan bli skitigt så lätt :p Kram!

2012-04-17 @ 20:00:03
URL: http://olesenstjej.blogg.se/
Postat av: Mickan

Det hade nog till och med jag tyckt var kul, att gå en sån kurs, trots att jag inte pysslar med tårtor och grejer:)

2012-04-17 @ 20:11:26
URL: http://livelovelaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0