Fyndat!

Igår när jag var i Västervik sög det ordentligt i shoppingtarmen! Passade då på att handla ordentligt, eller egentligen fick jag väl inte med mig massor hem... Barnen växer ju så förbaskat så de behövde nya jeans, lite tröjor å småplock till håret. Henke fick lite strumpor och ett par tröjor. Jag köpte mig faktiskt en hel blus ( båda ärmarna ingick i köpet ), de var ju jag som ville shoppa men kan inte bara handla till mig känns inget bra! Summa sumarium blev lite över 2000:- (!!)
Det bästa av allt var att jag äntligen fick mina pumps! Har letat efter ett par svarta som inte är allt för höga å inte för smal klack, mina som jag sprayade höll inte särskilt länge... Men provar man inte...

 


Idag har jag därimot fyndat, sprang in en sväng på stegen och loppisen i centrum i Hultsfred. Inte varje dag man får en stor tavla, en fet kandelaber, lite gardiner, en väska och ett par barnjeans för under 200:- nej jag glömde inte en nolla ;)

Så nu är det mycket projekt här i huset som komma skall. Jag har blivit placerad på köpstopp den här månaden av maken nu, så jag hoppas jag är sysslosatt ett tag framöver ;) Men det är jag säkert, det ska målas och sprayas och det ska sys en hel del. Spännande! Gardinerna ska förvandlas kan man säga, å nej jag ska inte behålla motivet på tavlan, ni kommer att hållas uppdaterade!

 

 


Kommentarer
Postat av: Therese

Ett perfekt ställe att fynda på!

Kanske ska ha sällskap en gång?!

2012-02-28 @ 15:45:50
URL: http://inspireras-pyssel.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det kan vi absolut ha! :) Men idag kändes det rätt så urplockat faktiskt, var ute efter lite krukor och ljusstakar. Men jag fick ju med en del i alla fall :))

2012-02-28 @ 16:07:30
Postat av: Malin Össmar

Brukar kika in här då och då och läsa din blogg.. =) Vilka fina skor du hittade, vart hittade du dom!? Är också ute efter ett par svarta pumps med inte allt för hög klack på nämligen.. =)

2012-02-28 @ 16:47:52
URL: http://lillahusetplandet.blogspot.com
Postat av: Mamma

Bra fynd du hittade idag. Puss och kram

2012-02-28 @ 18:09:53
Postat av: Anette

Malin: på hm för 199:- riktigt fynd :) va roligt att du kikar in, du är så välkommen :)

2012-02-28 @ 19:04:24
URL: http://mammaanette.blogg.se/
Postat av: Mickan

Blir spännande att se vad du tänkt med dessa fynd:)

2012-02-29 @ 21:20:27
URL: http://livelovelaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0