Strul

Det är så otroligt smidigt att kunna blogga från mobilen, men så in i helvetes irriterande när det inte fungerar som det ska.
Många av er har säkert märkt att det inte alltid går att kommentera mina inlägg. När man skriver ett inlägg kan man välja om det ska vara kommenterbart eller inte. När blogg.se gjorde sin uppdatering till appen jag bloggar från blev det någon miss så den rutan är urbockad!
Då måste jag gå in på blogg.se i alla fall (så appen funkar ju i alla fall inte, kan man nästan säga) och bocka i rutan. Vilket jag uppenbarligen glömmer ibland.
Jag har mailat dem problemet och det var fler som hade gjort och de jobbar på att hitta en lösning... Vi får se hur lång tid det tar, men ha tålamod! :)

Är på jobbet ett par timmar till sen vankas det plankstek när jag kommer hem, mums! Efter det blir det flera timmars jobb med tårtorna. :) Men jag förberedde lite igår så det tar väl inte så gräsligt lång tid kan vi hoppas.
Kanske blir en bastu med maken när barnen lagt sig. Riktigt gutt efter en veckas jobb. Vi får väl se hur lång tid det tar med tråtorna först förstås, man vill ju inte sätta sig i bastun efter midnatt precis. Då kan det kvitta!

Vad gör ni ikväll?



Kommentarer
Postat av: Mickan

Fast det måste du inte. Jag kan visa dig imorgon!:) puss

2012-02-17 @ 16:26:19
URL: http://livelovelaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0