Dagens

Jag sa ju att jag skulle zumba ikväll, men det var så in i helvetes tråkigt själv. Så jag stängde av efter ca en kvart, då satte jag igång syrrans rekommendation: "Nike training-appen"
Men jag orkade för fan inte mer än 10 minuter, det säger ju allt! Benen var som spagetti... Men det verkar va en riktigt bra app! De visar alla moves på video hur man gör dem, man kan tillsätta musik och väl genomtänkt känns det som. Välgjord.

Men jag tog i alla fall tag i saken och gick en rask promme i sådär en trekvart eller nåt med Safiren. Så nu känns det bra i all fall :) nu får det bli dusch, sen soffhäng innan läggdags.

Imorrn blir det heldag på jobbet för vi ska inventera, blä!
(så tänk på det nu alla Storebroare, vi stänger kl. 13 imorrn ;) )

See ya!


Kommentarer
Postat av: Mickan

Bra, du är på rätt väg! Man måste börja någonstans ju:) Snart kommer du orka ett helt pass. Det är jobbigt i början men det kommer man över:) Puss!

2012-01-29 @ 20:33:24
URL: http://livelovelaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0