Fredagen den 13:e

Snart är den slut, eller förhoppningsvis i alla fall. Det återstår att se om vi klarat oss "oskadda" en dag som denna.
När jag kom hem från jobbet ikväll säger Elsa att en klasskompis hade spytt rakt ut i skolan idag. De fick hålla för näsan och gå till ett annat rum, sa hon. Så frågade jag om hon hade haft nån kontakt med denna någon innan spyutbrottet, de hade suttit vid datorn tillsammans innan. F U C K !!
Som sagt det återstår att se, hon säger att hon har ont i magen, men frågan är om det beror på fredagsmyset eller den ev kommande kräksjukan...

Värst av allt är att JAG VET att resten av familjen har varit magsjuka i veckan men tydligen inte fattat att man ska hålla hemma alla familjemedlemmar vid sånna här utbrott. Egoister!! Å det står jag för, kan man göra nåt åt saken och försöka hålla nere smittospridning så gör man väl för ända in i vedhögen det?!

Ååh!

Men som sagt det återstår att se, jag tänkte tvinga i henne lite vitpepparkorn, men jag hade inga å whisky är ju kanske inte det bästa att ge en 6-åring ;) handsprit på allt nu ett tag... Håll tummarna everyone!


Kommentarer
Postat av: Anonym

10 vitpepparkorn, vid ett tillfälle är mitt tips...jag tog det och klarade mig sist när vi hade det på jobbet...

2012-01-13 @ 21:40:44
Postat av: Anette

Anonym: brukar oxå ta det, men kruxet är att jag inga har :(

2012-01-13 @ 21:54:47
URL: http://mammaanette.blogg.se/
Postat av: fanny :)

nej,usch hoppas att ni inte åker på magsjuka! det är bland det värsta jag vet att ha magsjuka..:(

hoppas att ni slipper det, kram :)

2012-01-13 @ 22:17:06
URL: http://fannysscorner.blogg.se/
Postat av: Therese

Ni kommer inte att få det ...jag lovar....

2012-01-13 @ 22:36:13
URL: http://inspireras-pyssel.blogspot.com
Postat av: Mamma

Vi får hålla tummarna för att ni klarar er! Puss och kram

2012-01-14 @ 15:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0