Lunchbreak

Eftersom jag jobbar idag då, hur jag nu kunde snurra ihop detta, så hade jag med mig egen kebabsallad. Inte mycket kebab i, mest sallad, jättegott och det måste väl ändå vara nyttigt?! En apelsin efter också så sötsuget stillas tänkte jag. Vilket annars brukar vara ett märkligt fenomen när jag jobbar långdag, socker socker fett socker fett vid halv fyra-snåret, typ. Men nu ska det banne mig bli ändring på det!

Igår kväll när jag kom upp efter duschen (jag hade bett Henke att skiva upp den halva honungsmelonen till soffhänget) så hade Henke satt fram ost, kex, saft och honungsmelon. Jag fattar inte riktigt hur han tänkte där.. :) Vi hade missförstått dealen lite, eller han hade missförstått mig ;) Haha! Han får givetvis äta sånt om han vill, fast jag vet ju att han inte vill det men ändå tänkt trycka i sig skiten. Så han ställde faktiskt in allt igen, utom melonen då :)

Så planerade vi morgondagen, eller morgonkvällen, jaja imorgon kväll. Vi ska få efterlängtade gäster till oss, ska bli riktigt roligt! Jag vet inte riktigt hur många det blir, men efterrätten räcker iallafall till många, som btw redan är klar. Men där har jag inte sparat på några kalorier, det vill jag lova!


Kommentarer
Postat av: Mickan

Hela dagen var supermysig:) Hur har ni det?

2012-01-06 @ 10:46:17
URL: http://livelovelaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0