Migrän

Igår fick jag nåt slags migränanfall, jag har inte haft det tidigare men det var bland det värsta jag har varit med om. Det blev bättre framåt kvällen efter att jag sovit en stund.
Men inatt vid halv tre vaknade jag men nåt annat konstigt, jag skakade som om jag hade nåt anfall. Men efter en halvtimme släppte det av.
Å när jag vaknade igen imorse hade jag fruktansvärd huvudvärk och värk i kroppen, så jag vet i katten va det här är alltså?! Småfebrig, men jag har ju precis varit sjuk. Varför ska man aldrig få va frisk?
Barnen verkar pigga i alla fall, inga mer spyor peppar peppar!


Kommentarer
Postat av: Nicke

Tjena.Jag tror du är så sjuk så att ni måste stanna hemma på lördag;)Du måste nog va hemma och ta det lungt.Så vips så kan din make va med på grabbkvällen;)

2012-01-16 @ 17:02:02
Postat av: Mickan

Hahaha! Skrattar åt Nickes kommentar. Jag tror snarare du måste vara hemma hela veckan så du är pigg till lördag för ni SKA komma till oss!;) På ett och ett halvt år har ni ju bara varit här en gång så jag tror det överväger en grabbkväll. Henke får stå över denna gången;) Haha!

2012-01-16 @ 18:46:25
URL: http://livelovelaugh.blogg.se/
Postat av: Mickan

Hahaha! Skrattar åt Nickes kommentar. Jag tror snarare du måste vara hemma hela veckan så du är pigg till lördag för ni SKA komma till oss!;) På ett och ett halvt år har ni ju bara varit här en gång så jag tror det överväger en grabbkväll. Henke får stå över denna gången;) Haha!

2012-01-16 @ 18:46:28
URL: http://livelovelaugh.blogg.se/
Postat av: Anette

Haha well said Mickan! :D Klart vi kommer :)

2012-01-16 @ 19:08:35
URL: http://mammaanette.blogg.se/
Postat av: Nicke

Skämt åsido.Hoppas du kryar på dig och att alla får va friska så bi kan få till en träff snart.Ha de

2012-01-16 @ 20:37:40
Postat av: Anette

Klart jag förstod det Nicke! :) ja nu måste väl oturen med sjukdomar hit å dit vända så vi kan ses nån gång! Ha det gott!

2012-01-16 @ 20:47:12
URL: http://mammaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0