Mild hjärnskakning?!

Dagen började med stress, ränna runt och leta fream varmare mössor och "underjackor" som barnen kunde ha idag eftersom mätaren visade -12 imorse. Burr!
När jag väl hade fått iväg dem skulle jag hinna fixa till mig lite och plocka ihop min lunchlåda. Vad händer då tror ni? Jo en öppenmajsburk flyger ut över hela köksgolvet, bara sätta sig ner och börja torka upp.
Sen springer jag ut i bilen (som Henke så snällt hade startat åt mig, men glömt sätta på fläkten så det ar typ helt ogjort...)ser att jag måste tanka, tankkortet borta! Va fan! Messar chefen att jag inte hinner i tid, väldigt förstående som tur va! :)

Väl framme på jobbet hinner jag inte mycket mer förrän jag slår huvudet rätt i en järnbalk i full kareta ute på kall-lagret... Någon hjärnskakning är det ju givetvis inte, men en go bula har jag fått i alla fall.
Inte riktigt min dag kanske man kan säga. Men peppar peppar ta i trä (klappar mig på huvet :) ) har jag inte ramlat ner från någon pall eller så än, men dagen är ju inte slut än....

Hoppas er dag är bättre än min!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ta det lugnt! Puss och kram.

2012-01-30 @ 12:35:02
Postat av: Ulle

Ojojoj vilken början! Hoppas resten av dagen blev bättre :)

2012-01-30 @ 21:33:26
URL: http://www.biktmamman.blogspot.com
Postat av: Mickan

Hoppsan! Hoppas den här dagen blir bättre:) puss puss

2012-01-31 @ 07:28:26
URL: http://livelovelaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0