Nyårsafton

Kvällen firades med Mickan och Pontus, Per, Ulle, Sabine och William.
Ulle hade gjort en jättegod röra till den klassiska förrätten Toast Skagen som vi gjorde på rostade hjärtan mackor. Till huvudrätt hade vi gjort vitlöksmarinerade kulpotatis, baconlindad kycklingfilé fylld med brieost och till det rödvinsky. Men vi slängde ihop lite vanlig bänesås oxå eftersom jag och barnen tyckte skyn smakade skit :)
Sen spelade vi lite spel och gjorde en turnering i Sing star, där Mickan vann och Sabine kom två. Jag skyller min placering på min hälsa ;)
Riktigt nöjd är jag med efterrätten, champagnesorbe med chokladdoppade jordgubbar ❤

Tolvslaget firades in med skumpa och raketer, barnen fick tända tomtebloss.
Vi gick över till en av grannarna där det var mycket folk, bl.a Emmy så Elsa önskade henne gott nytt år. Mer spel spelades men vid halv tre gav vi upp, allihop även barnen. Vilket betyder att vi fick sova till halv elva idag utan problem. Men de var trötta sötnosarna. ❤

Gott nytt år alla fina!

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Gott Nytt År! Sötisar! Puss och kram

2012-01-01 @ 11:45:29
Postat av: Mamma

Gott Nytt År! Sötisar! Puss och kram

2012-01-01 @ 11:48:35
Postat av: Mamma

Å datorn är knäpp! Därför 2 likadana kommentarer!

2012-01-01 @ 11:49:22
Postat av: Morfar och mormor

Gott Nytt År från oss också!

Kramar mormor och morfar.

2012-01-02 @ 12:53:00
Postat av: Lillasyster

Nu uppdaterar du alldeles för sällan tycker jag...;) ❤

2012-01-02 @ 23:00:47
URL: http://livelovelaugh.blogg.se/
Postat av: Mika

Heja Pontan :)

2012-01-03 @ 22:01:26
URL: http://elfstromskans.blogg.se/
Postat av: Mika

Förresten, hur mår hunn under raketerna?

2012-01-03 @ 22:01:48
URL: http://elfstromskans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0